feminismus.czČlánky › Mediální analýza "Ženy ve zpravodajství českých televizí"

Mediální analýza "Ženy ve zpravodajství českých televizí"

10. říjen 2006
První mediální analýza přítomnosti žen a mužů ve zpravodajství vznikla v rámci projektu Gender Studies, o.p.s. „Ženy a média“; vypracovala ji výzkumná agentura InnoVatio z existujících dat za období leden 2002 – duben 2003. V letošním roce analýzu popisující prezentaci žen ve zpravodajských relacích českých televizí zpracovala společnost Media Tenor a poskytla ji Gender Studies ke zveřejnění.
První mediální analýza přítomnosti žen a mužů ve zpravodajství vznikla v rámci projektu Gender Studies, o.p.s. „Ženy a média“; vypracovala ji výzkumná agentura InnoVatio z existujících dat za období leden 2002 – duben 2003. V letošním roce analýzu popisující prezentaci žen ve zpravodajských relacích českých televizí zpracovala společnost Media Tenor a poskytla ji Gender Studies ke zveřejnění. Dokumenty vztahující se k analýze z přelomu let 2002-2003 jsou k dispozici v knihovně GS včetně interpretace analýzy zpracované projektovým týmem GS.

Ženy ve zpravodajství českých televizí si můžete stáhnout ve formátu ppt zde.

www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.