feminismus.czČlánky › Mohou ženy řídit Peugeot?

Mohou ženy řídit Peugeot?

15. březen 2006  | Jana Víchová, TV Lyra s.r.o.
Cestou do Krkonoš na mě od kraje silnice zaútočil billboard s reklamnou na Peugeot 407 Cupé. Dle mého mínění designem velmi povedené vozidlo o kterém bych určitě přemýšlela v momentu, kdy řeším jaké auto si pořídit. Nemám malé dítě, nepotřebuji do cupé nakládat kočárek a auto se mi prostě moc líbí. Tak nechápu marketingové pracovníky Peugeot ČR, kteří si na billboard k obrázku tohoto zázraku techniky dovolí dát slogan Peugeot 407 Coupé – Mužská záležitost.
Cestou do Krkonoš na mě od kraje silnice zaútočil billboard s reklamnou na Peugeot 407 Cupé. Dle mého mínění designem velmi povedené vozidlo o kterém bych určitě přemýšlela v momentu, kdy řeším jaké auto si pořídit. Nemám malé dítě, nepotřebuji do cupé nakládat kočárek a auto se mi prostě moc líbí. Tak nechápu marketingové pracovníky Peugeot ČR, kteří si na billboard k obrázku tohoto zázraku techniky dovolí dát slogan Peugeot 407 Coupé – Mužská záležitost. Filosofií značky Peugeot je vyrábět vozy pro potěšení. A těšit se mohou pouze muži. Nás ženy prodejce nechce, my bychom se měli spokojit s něčím více užitkovým, abychom mohli lépe plnit domácí povinnosti. Nakládat a vykládat nákupy a děti. Sním či bdím - jaký se píše rok? Je mi z toho smutno. Krásné a rychlé vozy mám ráda stejně jako někteří muži milují zahradničení či kuchyňská hobby. Objevilo se někdy na nějaké kuchařce nebo exklusivním kuchyňské mašině nápis „ ženská záležitost“? Pokud kapitáni průmyslu objevili v kosmetice ženu jako cílovou skupinu pro prodej holících strojků, je na čase aby se prodejci Peugeotů v Česku probrali… Pánové, už jste se někdy podívali, kdo v kupátkách jezdí? Možná by to stálo za vaši pozornost…
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.