feminismus.czČlánky › Žena není zboží

Žena není zboží

15. červen 2006  | Redakce F.cz
Dne 16. června bude v rámci projektu "Mluvme o tom" zahájena informační kampaň České ženské lobby s názvem "Žena není zboží". Cílem kampaně je informovat veřejnost o fenoménu nedobrovolné prostituce a obchodu s lidmi a dále pak poukázat na to, že k tomuto jevu dochází také na území České republiky.

Dne 16. června bude v rámci projektu "Mluvme o tom" zahájena informační kampaň České ženské lobby s názvem "Žena není zboží". Cílem kampaně je informovat veřejnost o fenoménu nedobrovolné prostituce a obchodu s lidmi a dále pak poukázat na to, že k tomuto jevu dochází také na území České republiky.

Kampaň bude probíhat od 16.6. do 31.7., kdy budou umístěny informační vizuály na vnitřních reklamních plochách pražských tramvají. Realizace kampaně je záměrně naplánována na období června - července, kdy bude v sousedním Německu probíhat Mistrovství světa ve fotbale, s jehož konáním se očekává nárůst potencionálních zákazníků sexuálních služeb a tedy také zvýšení rizika výskytu obchodování se ženami.

Plakát kamapaně si můžete stáhnout zde.

ČESKÁ ŽENSKÁ LOBBY

Aperio-Společnost pro zdravé rodičovství, Asociace podnikatelek a manažerek ČR, Český helsinský výbor, Český svaž žen, Forum 50%, Gender Studies o.p.s., Hnutí za aktivní mateřství, Manushe, Rosa, Soroptimist International - Pražský klub, Unie katolických žen a projekt Magdala České katolické charity

www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.