We Are Not Babysitters: domácí školky v Americe

30. listopad 2007
Na konferenci Ministerstva práce a sociálních věcí Raná péče o děti mezi rodinou a státem představil ministr Petr Nečas koncept domácích školek. Ta spočívá v placené výpomoci mezi rodiči s tím, že rodič, který zůstává doma se svým dítětem, se může starat až o dalších pět dětí. Kniha We Are Not Babysitters, kterou si můžete vypůjčit v knihovně Gender Studies, představuje americké „denní matky“: ženy, které si domácí školku otevřely. Více

Gender marketing: marketing budúcnosti?

30. listopad 2007
Konferenciou Gender a marketing, ktorá sa uskutočnila 14. novembra 2007 v historických priestoroch Břevnovského kláštora, Gender Studies, o.p.s. prvýkrát v Českej republike otvorila verejnú diskusiu na túto, pomerne kontroverznú, tému. Zaujímali nás hlavne súvislosti medzi genderom a marketingom a otázka, do akej miery môže byť genderovo senzitívny marketing chápaný ako súčasť spoločenskej zodpovednosti firiem (CSR). Na pódium sme preto zavolali ľudí činných v marketingu, či už v reklamných a PR agentúrach, alebo marketingových oddeleniach firiem. Více

"Naše školka je cennou a profitabilní investicí..."

30. listopad 2007
Zvažuje vaše firma zavedení firemní školky? Zajímají vás důvody k založení školky a chcete znát praktické výhody své investice? Inspirujte se rozhovorem o firemní školce METRO Hvězdička, která je nabízena zaměstnaným německé Metro Group, jednoho z největších koncernů provozujících obchodní řetězce. Školka nabízí 65 míst pro děti ve věku od 4 měsíců do 6 let. Více

Inspirace z Německa: příplatek na péči o děti

30. listopad 2007
Jednou z variant podpory slaďování pracovního a osobního života je příspěvek zaměstnavatele na péči o dítě. Vstřícnost rodinným povinnostem je sama o sobě výhodná pro zaměstnané i zaměstnavatele. Zaměstnanci i zaměstnankyně mají možnost skloubit práci s rodinnými povinnostmi, zaměstnavatelé neztrácejí kvalifikovanou pracovní sílu a podporují motivaci stávajících pracovníků a pracovnic. Ideálním případem je, když oboustranné úsilí podpoří finančním zvýhodněním i stát, jak to bylo zavedeno ve Spolkové republice Německo. Více
« | 1 | .. | 447 | 448 | 449 | 450 | 451 | .. | 1012 | »
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.