Potisk triček Takto vypadá feministka

2. květen 2007
V rámci našich aktivit se neustále setkáváme s tím, že lidé nevědí co je feminismus a nedokážou si představit kdo za ním stojí. Podléhají pak lehce různým mylným představám a dojmům, předsudkům a nedůvěře. Na základě četných debat a tu negativních tu pozitivních reakcí jsem se rozhodly pokusit slovo FEMINISMUS "rehabilitovat" a veřejne se za něj postavit a představit české i mezinárodní veřejnosti kdo feministky jsou - jak vypadají, jak žijí, co dělají, co si myslí, co ne...A to osobně............resp. na osobním příkladu.

Banky pro rovné příležitosti…

30. duben 2007
Celosvětová aliance bank pro ženy (Global Banking Aliance for Women) je sdružením bank, které mezi sebou sdílejí zkušenosti s podporou a rozvojem podnikání žen. Členskými bankami jsou: Banka Access (Nigérie), Bank of America (Americká banka), Bank of Ireland (Irská banka), Bank of Scotland (Skotská banka), Commercial International Bank (Mezinárodní komerční banka - Egypt), RBC Royal Bank (Kanada), Women's World Banking aj. Zmíněné banky nejenže podporují ženy v podnikání, ale samy se snaží vytvořit pracovní prostředí atraktivní pro ženy. Více

Vídeň: Den dcer – mladé dívky objevují podniky

30. duben 2007
Již po šesté měly letos mladé vídeňské dívky ve věku 11-16 let šanci seznámit se se světem podniků a podnikání. To vše v rámci akce Den dcer, která se konala v dubnu ve více než sto firmách a institucích. Zúčastněné podniky nabízely dívkám možnost vyzkoušet si převážně technické profese. Do akce se přihlásilo 115 firem. Více

„Diverzifikované týmy jsou nutné i užitečné,“ říká Radek Špicar ze Škody Auto

30. duben 2007
Škoda Auto je vedle několika dalších firem společností, která se účastní pilotního projektu Třetí kariéra. Ten se zaměřuje na podporu celoživotního vzdělávání a zlepšení podmínek na trhu práce pro zaměstnance starší 50 let. Nejen o starších zaměstnancích a jejich přínosu pro firmu, ale i o rozsáhlém kontextu společenské odpovědnosti Škody Auto a přínosu žen v managementu jsme mluvili s Radkem Špicarem.
Radek Špicar je ředitelem vnějších vztahů ve společnosti Škoda Auto, kde má na starosti vztahy s veřejnými institucemi na národní a evropské úrovni, oblast strukturálních fondů a naplňování konceptu společenské odpovědnosti firmy. Je tedy "povolaným" mj. k zodpovězení otázek týkajících genderových, věkových či etnických specifik práce v automobilce. Více
« | 1 | .. | 504 | 505 | 506 | 507 | 508 | .. | 1012 | »
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.